Общинското дружество „ВКТВ“ ЕООД обяви за въвеждането на нова услуга за своите клиенти. Чрез телефонната централа с номер 0359/52686 вече ще се предоставя автоматичен трансфер на обажданията към съответния отдел. Системата ще пренасочва повикванията към избрания отдел в зависимост от избора, направен от клиента.
Най-честите обаждания от клиенти са свързани с възникнали аварии по водопроводната и канализационната мрежа. Преди въвеждането на новата услуга често се случвало клиентите да имат затруднения да се свържат с „ВКТВ“ чрез посочените стационарни телефони. Въведението на автоматичен трансфер на обажданията цели да улесни процеса на подаване на сигнали. От „ВКТВ“ съобщиха, че за да подадат сигнал за авария, клиентът трябва да избере опция 1 от гласовото меню.
Въведението на тази нова услуга се очаква да подобри комуникацията между клиентите и „ВКТВ“ при съобщаване на аварии и други проблеми свързани с водоснабдяването и канализацията.